Här händer det inte mycket!

Jahapp, så va det höstlov oh finns inte mycket att göra... Helgen var ganska lugn, har vart trött hela helgen typ..
Idag träffade jag lillan oh Erika i stan vid elva, dom handlade lite innan lillan drog vidare mot stav för att va i stallet. Jag oh Erika mötte upp min älskling oh så gick vi runt lite till.. Jag var för övrigt väldigt trött idag med så jag kan inte ha vart speciellt roligt sällskap :)
Erika drog hem sedan oh jag och Jimmy tog tunnelbanan mot Farsta strand, jag hoppade av i Slussen oh Jimmy i Farsta strand för att byta till pendeln där.
Hemma hände det inte mycket heller, fixade mobilen oh lagade mat, orkade inte städa så får göra det imorgon...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: