I min egen säng..

Ligger på sängen med världens träningsvärk i röven... Inte mysigt...
Precis uppkommen från vardagsrummet, satt oh kollade på film med mamma, riktigt dålig va den. Men hade tydligen varit as dyr att göra... Hästar oh krig hit och dit :)
För övrigt har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem idag, somnat i soffan, lagat mat oh kollat på tv.. Som vanligt med andra ord när jag kommer hem.

Denna helg blir väldigt lugn för min del, vill oh tänker inte göra så mycket. Plugga måste jag dock, en svenska grej från ettan måste in oh ett kretslopp för vatten med komplicerade ord ska in med.. Annars ligger jag nog ganska bra till i skolan, tre kurser snart avslutade, matte, svenska oh engelska! Kommer bli så förbannat skööönt :D

Till veckan som vart då, chill veckan, igen. Visst det är skönt samtidigt som det är så otroligt tråkigt att inte ha nåe att göra...
Dock blev min lillbebis dålig av sina smärtstillande hon fick efter operationen så hon blev hämtad i torsdags kväll, hon mår bättre nu oh jag hoppas hon är tillräckligt bra på måndag! Puss påre gummsan! :* <3 du vet att jag älskar dig!

Träffade även pojken min i onsdags, hade mys framför tv med honom oh vovvsen :) kunde sova ut ordentligt oxå. Kan inte riktigt sova ordentligt på berga ibland så är väldigt skönt att åka dit oh sova..
Nä natti natti <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: